Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довiдка Ресурси Послуги Інтернет-клубу Оплата Тендери Інше
Новини поштою

Заявка в службу техпідтримки по SMS

До уваги абонентів послуги «ОГО!» в місті Києві!

Відтепер можливо відправляти заявки в службу техпідтримки по SMS на номер 0-91-114-30-30.

Формат SMS (заявка в службу техпідтримки):

TROUBLE: 5554433: loginPPPoE@dsl.ukrtel.net: TROUBLETYPE: 80501111111: COMMENT

Де:

TROUBLE Перші сім символів SMS.
Обов’язково повинні бути.
Писати великими латинськими літерами.
5554433 Ваш номер телефону, до якого підключена послуга ОГО!
loginPPPoE@dsl.ukrtel.net Логін послуги (який в модемі або в налаштуваннях з'єднання, а не той, з яким Ви заходите на my.ukrtelecom.ua)
TROUBLETYPE Тип заявки до служби техпідтримки.
Значення цього поля може бути:
  01 або INSTALL – потрібна допомога в підключенні
  06 або MYUKR – проблеми з доступом до my.ukrtelecom.ua
  08 або ERR678 – помилка 678
  11 або ALLWWW – взагалі не відкривається жодна веб-сторінка
  12 або UKRPOST – налаштування електронної пошти
  16 або ERR718 – помилка 718
  17 або ERR691 – помилка 691
  18 або ERR734 або ERR720 – помилки 734 і 720
  19 або ERR769 – помилка 769
  22 або SLOWRATE – скарги на низьку швидкість
  28 або TARIFF – проблеми із зміною тарифного плану
  30 або SOMEWWW – не відкриваються деякі сайти
  38 або BADLINK – помилки, обриви
  50 або NOLINK – взагалі немає з'єднання
  51 або MYUKRPAROLE – прохання скинути пароль на сайті самообслуговування
  52 або NOISE – шуми в телефонній лінії
  24 або OTHER - інші

Потрібно набирати АБО двузначне число (якщо перший нуль – набирати і його), АБО текстове ім'я проблеми.
80501111111 Ваш мобільний телефон
Мобільний телефон треба писати, недивлячись на те, що SMS з мобільного телефону
COMMENT Ваш коментар

Неправильні, неповні, неформатні SMS не приймаються.

Як можна переконатися, що Ваша заявка прийнята в роботу?

На сайті філіалу в розділі "Довідка", "Служба підтримки" , служба "Ваша підтримка".
(Якщо у Вас 16-розрядний особовий рахунок - відкиньте перші шість цифр, вони завжди в Києві "820000", вводіть ті, що залишилися 10 цифр)
Важливо: заявка з'являється на сайті приблизно через годину після того, як буде одержано SMS повідомлення, і лише в тому випадку, якщо SMS оформлена правильно, по описаному вище формату.

Як можна переконатися, що Ваша заявка відпрацьована?

На сайті філіалу в розділі "Довідка", "Служба підтримки" , служба "Ваша підтримка", якщо заявка перейшла в стан "закрита" - означає ми вже зробили все, що могли.
Важливо: заявка з'явиться на сайті як "закрита" приблизно через годину після фактичного відпрацювання.

Нагадуємо

З питань технічної підтримки користувачів послуг Інтернет міста Києва можна звертатись за електронною адресою support_kv@ukrtelecom.ua
Скарги та пропозиції з питань надання послуг Інтернет можна направляти за адресою skarga_kv@ukrtelecom.ua.

Дякуємо за вибір послуги «ОГО!» для доступу до всесвітньої мережі.

Докладнішу інформацію дивіться на форумі користувачів ОГО!


Київська міська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-033, 01033, вул. Горького, 40

Зворотний зв'язок